Vámi často kladené otázky

Jak a kdy proběhne úhrada?

Úhrada proběhne vždy při převzetí stroje – převodem nebo v hotovosti.

 

Kdo vyřizuje administrativní zátěž kolem odkupu?

Veškeré papírování zařizuje naše společnost.

 

Je možné snížení ceny dopravy v případě, že si sami zajistíme demontáž a nakládku zařízení do přepravy?

Součástí nabídkové ceny za odkup daného předmětu je vždy položka manipulace a ostatních prací. Před zasláním ceny s prodávajícím

konzultujeme jeho možnosti.

 

Vykupujete i stroje bez doložení vlastnictví?

Při výkupu strojů a majetku si vždy ověřujeme základní údaje, které musejí odpovídat vlastnictví daného předmětu prodávajícího.

 

Mám zařízení, které již nevyužiji. Jak dále postupovat v případě prodeje, kam se mohu obrátit?

Stačí zavolat a následné kroky, jak postupovat, Vám sdělíme telefonicky nebo zašleme prostřednictvím e-mailu.

 

Kam mohu zaslat údaje o stroji?

Na webových stránkách najdete dotazník, kde vyplníte veškeré potřebné údaje, nebo přímo na naši e-mailovou adresu info@heavytech.cz.